לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

איך להעלים סימני מתיחה 

סימני המתיחה עלולים להיות מנת חלקם של אנשים רבים אשר הורידו במהרה כמות גדולה ממשקלם וכעת "זכו" בפרס זה. רבים מאמינים כי גזרה זו הנה סופית ולא ניתן יהיה להיפטר מאותם סימנים מרגיזים. אם גם אתם נמנים עם אנשים אלו, לקליניקת אורכידאה יש חדשות עבורכם, סימני המתיחה אינם חייבים להיות חלק בלתי נפרד מכם במידה ואין אתם מעוניינים בנוכחותם.

מעלימים מפגעים אסתטיים

חשוב להבין כי  סימני המתיחה  עלולים להופיע בקרב אחוז נכבד מהאוכלוסייה, הם עשויים להיות צעירים או מבוגרים, לאחר דיאטה או לאחר לידה ובמיקומים שונים – ידיים, רגליים, בטן, חזה ואף הישבן. לרוב יופיעו בתור פסים עבים או דקים, כשבהתחלה ייראו כוורדרדים ולאחר מכן יקבלו גוון לבנבן יותר. תופעה זו נחשבת בידי רבים כמפגע אסתטי ועל כן, אין זה מפתיע לגלות כי במהלך השנים קמו להם פתרונות מעניינים רבים אשר נועדו לסייע בהתמודדות עם תופעה זו.

פניה אל קליניקה לאסתטיקה רפואית תבטיח כי אתם תוכלו ליהנות מן הטיפולים המתקדמים והבטוחים ביותר. זאת ללא כאבים ותוך התאמת כל שלבי הטיפול למצבו של המטופל. בין הטכניקות השונות מומלץ להכיר את ההזרקות התת עוריות אשר נספגות בעור, מעניקות לו לקוחת ואלסטיות ומביאות לייצובו ומתיחתו, דבר המעלים את סימני המתיחה המרגיזים. אך לא זו השיטה העיקרית, ניתן יהיה להיעזר בקמים ומשמחות כמו גם טיפולי לייזר מתקדמים שנועדו להבטיח כי העור יישאר חלק ובריא בכל אזורי הגוף.

נעזרים רק במקצוענים להעלת סימני מתיחה!

חשוב לזכור כי פנייה אל קליניקה מקצועית כמו אורכידאה, תוכל להבטיח כי אתם למעשה תקבלו את הטיפולים המתקדמים, הבטוחים והיעילים ביותר, זאת בהתאמה מדויקת לצרכים והמטרות שלכם, מצבכם הבריאותי, התקציב ולוח הזמנים שלכם. הקליניקה שלנו פותחת את שעריה בעבור כל אדם אשר מעוניין לשמור ולתחזק את המראה הרענן והבריא של גופו, בין אם מדובר בהעלמת סימני מתיחה או הצרת היקפים וטיפול בצלקות אקנה.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז