לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

איך להעלים צלוליט 

האויב המר של נשים רבות הוא הצלוליט. אין זה משנה אם את רזה או מלאה, צעירה או מבוגרת, כולן עשויות לגלות כי תופעה זו היא חלק בלתי נפרד מגופן. מחקרים רבים מוכיחים כי כ – 90% מהנשים בעולם סובלות מצלוליט, כך שאין זה מפתיע כי קיימת דרישה רבה למציאת הדרך האידאלית להיפטר ממצב לא נעים זה.

מכון היופי והקליניקה לאסתטיקה רפואית מתקדמת – אורכידאה, שמח להעמיד לרשותכם את שירותיו המקצועיים ולסייע בכל היבטי היופי החשובים לכם, זאת לרבות טיפולים שנועדו להעלים את הצלוליט מגופינו.

העלמת צלוליט – מקפידים על מראה אסתטי מרשים

כשמתקרבת עונת הרחצה, אנשים רבים מתחילים לחוות חששות ופחדים שונים, רובם קשורים לגופם. בין אם מדובר על ק"ג מיותר פה ושם או התמודדות עם הצלוליט שהופיע על הישבן, הבטן או הירכיים. זוהי למעשה בעיה מוכרת מאוד אשר למען האמת ניתנת לטיפול באמצעים שונים. אחת האפשרויות שהוכיחו את עצמן כיעילות במיוחד היא הטיפולים הקוסמטיים.

במהלכם, ניתן יהיה להפחית את הצטברות השומן בעור ובחלקי הגוף השונים, כך למעשה להביא למצב בו הצלוליט מתמעט עד כי נעלם לחלוטין. דבר אשר יותיר אתכם עם גוף מושלם ועור חלק ונעים אשר מוכן לכל בילוי בים או בבריכה. בין הטיפולים הללו ניתן יהיה לקינות מטיפולי המסת שומן אשר ניתנים לביצוע בדרכים שונות ובאמצעות טכנולוגיות בטוחות ויעילות.

לא מחכים לרגע האחרון!

חשוב לציין כי אחת הבעיות עם הופעתו של הצלוליט על הגוף, טמונה בכך כי במידה וממתינים זמן רב מרגע הופעת הסימנים, הבעיה עשויה להחריף ולהפוך לקשה יותר לטיפול בצלוליט. מכון היופי אורכידאה, ממליץ כי כבר ברגע בו אתם מבחינים בהופעת הצלוליט, תפנו אל הטיפול המתאים. הקליניקה שלנו מתמחה בהענקת הטיפולים המתקדמים ביותר, זאת בהתאמה אישית למצבו של כל מטופל, התקציב שלו והתוצאה הרצויה. כך למעשה ניתן יהיה למצוא בעבור כל אדם את הדרך הייחודית שלו אל המראה עליו תמיד חלם, זאת ללא תלות במין, גיל או משקל.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז