לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

המסת שומן ללא ניתוח

המסת שומן ללא ניתוחפריצת דרך חדשה בהמסת שומן והצרת היקפים הודות לאולטראסאונד, המסוגל להביא את תאי השומן לרטט שישבור את מבנה הצלוליט וישפר בכך את מראה העור ומירקמו. תהליך זה הופך את השומן האגור בתאים לזמינים לשימוש (בהתאם לצורך) בתהליך המטבוליזם, מה שמבטיח שבעת מאמץ גופני כלשהו תהיה עליה ביכולת הגוף לשרוף את השומנים הללו. לכן התהליך שנוצר הוא טבעי לחלוטין.

טכנולוגיית המסת שומן ללא ניתוח / הצרת היקפים ללא ניתוח בעזרת אולטרסאונד והצרת היקפים הינה טכנולוגיה חדשנית המשפרת את חילוף החומרים בגוף, את זרימת הדם ואת הניקוז הלימפטי. טיפול המסת שומן שכזה משחרר באופן יעיל ביותר עודפי שומן מיותרים בגוף, נוזלים וחומרים לא רצויים מהגוף וכמובן בכך תורמת להצרת היקפים כבר מהטיפול הראשון – המסת שומן בטכנולוגיה שכזו נותן אפקט של טיפול בצורה טבעית כאילו עשינו ספורט ממוקד לאותו איזור הטיפול.

2 סוגים עיקריים של שיטות להמסת שומן ללא ניתוח

  1. טיפול בגלי אולטרסאונד להמסת שומן עוזר להצרת היקפים וכמובן יכול לספק מיפוי לאזור המטופל הודות לארבע אלקטרודות. גלי האולטראסאונד מאבחנים את מבנה העור (צפיפותה, עומקה ועובייה של רקמת השומן) משתנים ומתאימים לעוצמה הרצויה והתדירות. הכל בזמן אמת כדי להשיג שחרור יותר יעיל של תאי השומן.
  1. הצרת היקפים ללא ניתוח באמצעות וויברציה (רטט) של תאים. הרזוננס גורם לתאים לפרוק את התוכן השומני שבהם ובכך השומן הופך זמין לגוף לשימוש כמקור אנרגיה עיקרי לכל שימושיו (אפילו לנשימה במצב מנוחה), התהליך מקביל לתהליך שחרור שומן מהתאים בעת צורך מוגבר באנרגיה (פעילות ספורט למשל). מכאן אפשר להסיק כי התהליך טבעי לחלוטין. לגוף עצמו יש דרישה לאנרגיה אפילו במצב של מנוחה. מקור האנרגיה הזמין ביותר לאחר טיפול להמסת שומן והצרת היקפים הוא אותו שומן ששחררנו מהתאים ולכן תתקבל הצרת היקפים ממוקדת.

יתרונות המסת שומן ללא ניתוח / הצרת היקפים ללא ניתוח:

  • טיפולים ללא כאב.
  • תוצאות מרשימות ומהירות למיצוק הגוף והצרת היקפים לכל אזורי הגוף.
  • ניקוי רעלים והאצת חילוף החומרים.
  • שיפור מטבוליזם.
  • המסת שומן ללא ניתוח וללא צורך בזמן החלמה.
  • טיפול אפקטיבי ללא תופעות לוואי.
  • אפשרות טיפול בכל סוגי העור ובכל איזורי הגוף.
  • שיפור מרקם העור וחיטוב הגוף.
  • בטיחות טיפול גבוהה ביותר ללא סימנים לאחר הטיפול.
  • אפשרות לטיפול מדוייק לעודפי שומן באיזורים קטנים.
  • ללא צורך בדיאטה ופעילות גופנית מאומצת.
  • ללא צורך בזמן החלמה.

מכון יופי אורכידאה – המסת שומן בטוחה ואפקטיבית כי מגיע לגופך טיפול המסת שומן שנותן לך את הגוף שתמיד רצית. אצלנו תקבלי את השירות הטוב והמקיף ביותר עם מיטב המומחים בתחום. אורכידאה קליניקה לאסתטיקה רפואית – טיפולי פנים בגוף בהתאמה אישית. להרגיש טוב, לחיות טוב, להיראות בדיוק איך שמגיע לך – איך שרצית. כל מה שנותר זה להתחיל.

אורכידאה היא קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר מעניקה לקהל לקוחותיה מעטפת שלמה של פתרונות קוסמטיים ואסתטיקה רפואית. הגישה המקצועית שלנו מבטיחה תוצאות נהדרות המבוססות על אבחון קפדני ואישי שבעקבותיו מתאימים טיפול מדויק. הנורמות המקצועיות הגבוהות, הטכנולוגיה המתקדמת, הרופאים המומחים וחווית השירות האישית מבטיחים לקוחות מרוצים.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו 1-700-559-906

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז