לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולי המסת שומן והצרת היקפים

טיפולי המסת שומן והצרת היקפים

רבים עדיין מאמינים כי לא יוכלו לשנות את מראם ללא התערבות כירורגית, אך בשעה שההתפתחות הטכנולוגית בתחום האסתטיקה הינה רבה ומשמעותית, אין סיבה שכך יהיה הדבר. כעת תוכלו לפנות אל אורכידאה – מכון יופי וקליניקה לאסתטיקה רפואית, וליהנות ממגוון רחב של טיפולי המסת שומן והצרת היקפים אשר לא דורשים התערבות ניתוחית.

חשוב להבין כי בפניכם עומדות אפשרויות רבות אשר נועדו לסייע לכם בהשגתו של הגוף החטוב והמעוצב עליו חלמתם במשך זמן כה רב. כך שגם כשהספורט כבר לא עוזר, דעו כי ישנן דרכים שונות, לא פולשניות ולא מכאיבות, אשר יכולות יובילו לבטן שטוחה וקו מותניים מהחלומות.

טיפולים מתקדמים שיעניקו לגם את גוף חלומותיכם

חשוב להבין כי אין מדובר אך ורק בשיטה אחת אשר עליונה בכל מובן על האחרות. את התאמת הטיפול יבצע צוות מקצועי ומנוסה לאחר אבחון מדויק שלכן ושל המטרות אותן אתם מעוניינים להשיג. להלן שלושת השיטות האהובות אשר הוכיחו לא פעם את יעילותן.

  • גירוי שרירים באמצעות תדר אלקטרוני – גירוי זה מביא לחיזוק של השרירים כמו גם שריפה של קלוריות. הפולסים החשמליים המתקבלים, גורמים לכיווץ של השרירים וכתוצאה מכך נצרכת אנרגיה על ידם – דבר המביא לשרפת קלוריות והצרת היקפים.
  • במסת שומן באמצעות אולטרסאונד – בשיטה זו מוקרנות קרני האולטרסאונד על המטופל, אלו פוגעות בתאי השומן, מזעזעות אותו וגורמות לו להתפזר במפלסת הדם. משם מסוננות על ידי הכבד ומסולקות מהגוף בתהליך טבעי.
  • המסת שומן בקור – שיטה זו מבוססת על תהליך ביולוגי טבעי בו תאי השומן בגופנו מתפרקים כתוצאה מחשיפה לקור. תהליך זה אינו פולשני ואינו כואב ועל כן מועדף על אנשים רבים.

בוחרים בשיטות הבטוחות והיעילות ביותר

חשוב להבין כי גם אפם אתם מעוניינים להיפטר מכמה ס"מ בהיקף המותניים או בזרועות, הרי שאין הדבר אומר כי אתם חייבים לפנות אל ניתוחים פלסטיים או לעבור שאיבת שומן פולשנית. אורכידאה מעמידה לשירותכם מגוון שיטות מתקדמות, בטוחות ולא פולשניות להמסת שומן והצרת היקפים אשר נועדו להשיג את התוצאות הרצויות עליכם.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו 072-395-400

 

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז