לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולי פנים במכון יופי

טיפולי פנים במכון יופי

לצערו קיימים לא מעט אנשים אשר מזלזלים בשירותיהם של מכוני יופי, מתוך אמונה כי טיפול פנים ניתן יהיה לעשות גם בבית בצורה לא פחות טובה. אך האמת היא כי מכון היופי והקליניקה לאסתטיקה רפואית- אורכידאה, מעניק לכם אדם את ההזדמנות ליהנות ממגוון רחב של טיפולים ייחודיים המתבצעים על ידי המקצוענים ומבטיחים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד הודות למכשור החדיש בו עושים שימוש.

כל טיפולי הפנים במקום אחד

גם אם אנו מקפידים על שטיפת פנים בוקר וערב, קרם לחות, מי פנים, מסכות וקרמים שונים, חשוב להבין כי שירותי טיפול הפנים אשר תוכלו לקבל במסגרתו של מכון היופי הינם נרחבים הרבה יותר וכלל הנראה יוכלו לספק בעבורכם את התוצאה הרצויה עליכם, זאת גם בשעה שהקרמים פחות עוזרים.

  • טיפול באקנה – זוהי אחת הסיבות הנפוצות ביותר לפניה אל מכון קוסמטיקה. הפצעים המרגיזים שמופיעים על הפנים פוגעים במראה האסתטי, אך חשוב לזכור כי קיימת דרך שמאפשרת התמודדות מוצלחת עם אותם פצעים, הן בגיל ההתבגרות והן בגילאים המבוגרים יותר, זאת מבלי להגיע למצב בו נוצרות צלקות.
  • פילינג לחידוש העור – טיפול פילינג למעשה מקלף בעדינות את שכבות העור העליונות בעור הפנים, זאת על מנת להאיץ את התחדשות העוד. טיפול זה מועדף על אנשים רבים וכבר לאחר טיפול חד פעמי ניתן יהיה להבחין בהבדלים.
  • טיפול בגלי רדיו – כיום טיפולי הפנים הם הרבה מעבר לשטיפת הפנים והוצאת "שחורים". כעת ניתן ליהנות גם מטיפול שנועד למצק את עור הפנים וכך להקטין את כמות הקמטים. טיפול בגלי רדיו הוא אחת השיטות הבטוחות והיעילות ביותר אשר מאפשרות את השגת תוצאות אלו בקלות.

בשגרה ולפני אירועים מיוחדים

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור של מי שאנחנו. על כן מומלץ לשמור עליהם ולהעניק להם את הטיפולים האסתטיים הטוב ביותר שניתן. זאת הן בשגרה והן לפני אירועים מיוחדים. כך למעשה ניתן יהיה להשיב לפנינו את המראה המרשים והזוהר מכל.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז