לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפולי פנים פרא רפואיים 

טיפולי פנים פרא רפואיים

אורכידאה הנה מכון יופי וקליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית הפועלת בלב כפר-סבא ומעניקה ללקוחותיה מעטפת מלאה של פתרונות קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית. בין הטיפולים השונים אשר מעניקה הקליניקה ניתן יהיה למצוא גם טיפולי פנים פרא רפואיים אשר נועדו להשיב לפנים את הזוהר הטבעי והמראה הרענן שלהם.

הטיפול שישמור על מראה עור פנים בריא ורענן

טיפולים קוסמטיים פרא רפואיים עוזרים בשמירה על מראה העור והאצה של החידוש שלו. טיפולי פנים אלו יכולים להתבצע בשיטות שונות ולכלול שילוב של טיפולים מגוונים וחומרים ייחודיים שנועדו למטרה זו. בין היתר ניתן יהיה למצוא בתחום זה טיפולי אנטי אייג'ינג, מסכות שונות למיצוק עור הפנים ולהחדרת לחות ואף טיפולים מתקדמים שנועדו להעניק את המענה הטיפולי הטוב ביותר בעבור אקנה ונזקיה.

טיפולים ייחודיים אלו נועדו להתמודד עם נזקי השמש, הזדקנות מוקדמת ועור מקומט ורפוי. אין ספק כי תוצאות הטיפולים הקוסמטיים  הללו יחזירו לכם את הביטחון העצמי ויעלו את דימוי הגוף. ייחודיות הטיפולים הללו טמונה בכך כי הם מספקים את המענה המדויק לעור שלנו, זאת מתוך בחינה שלו ואפיון מדויק שלו, של הנזקים מהם סובל ותכונותיו השונות כמו רגישות ורמות שומן.

בשנים האחרונות טיפולי פנים פרא רפואיים הפכו לנחלתם של מכוני יופי רבים, אך חשוב לוודא כי אותם המקומות אכן עברו את ההכשרה המתאימה, זאת בכדי לוודא כי אתם אכן עומדים ליהנות מטיפול המתבצע על ידי אנשים מקצועיים ומיומנים שמכירים את העבודה ויכולים לבצע אותה בצורה המקצועית והבטוחה ביותר על ידי המכשור המתקדם ביותר בתחום.

מהפך בתחום הטיפולים הקוסמטיים

אנשים רבים כבר גילו זה מכבר את יתרונותיהם של טיפולים פרא רפואיים אשר בוחנים בצורה מעמיקה את העור על מנת להתאים את סוג הטיפול הנכון והתדירות הרצויה. מכון היופי והקליניקה לאסתטיקה רפואית – אורכידאה, מעמיד לרשותכם את שירותיו המקצועיים ומזמין אתכם להתנסות בטיפולים אשר ללא ספק יובילו לתוצאות המיוחלות המרשימות.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז