לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפול המסת שומן בקור בטכנולוגיה מתקדמת

טיפול המסת שומן בקור בטכנולוגיה מתקדמת

בין שירותיה המגוונים של אורכידאה – קליניקה לאסתטיקה רפואית, ניתן יהיה למצוא גם טיפול המסת שומן בקור. בפעם הראשונה בה רבים שומעים על הטיפול, פקפוק עולה בלבכם, אך המשיכו לקרוא אודות התהליך החדשני ותוכלו לגלות את יתרונותיו הרבים של טיפול ייחודי זה.

לרשותכם עומדת כעת האפשרות להיחשף לאחד הטיפולים האסתטיים המתקדמים והחדשניים ביותר שיש לתחום האסתטיקה הרפואית להציע. טכנולוגיית CRYOLIPOLYSIS מעניקה לנו את ההזדמנות להיפטר מכל אותם מצבורי שומן בגוף בהצלחה, זאת גם בשעה ששיטות אחרות כשלו באותה הנקודה. שיטה זו מתבססת על תהליך ביולוגי פשוט הקובע כי תאי השומן בגוף שלנו מתפרקים כתוצאה מחשיפה לקור. שיטה זו מתבססת על תהליך ביולוגי טבעי זה, היא איננה פולשנית ואינה כואבת.

הטיול המהפכני מתבצע בשכיבה בזמן שהמטופל לובש בגד גוף מיוחד. במהלכו מצמידים את פיית המכשיר לאזורים המטופלים וכך למעשה מתחיל קירור הדרגתי מבוקר של שכבת השומן. המכשיר בו עושים שימוש פועל בטמפרטורה נמוכה של כ 9- מעלות צלסיוס, דבר המביא לדילול של תאי השומן התת עוריים ומדלל את שכבת השומן. התהליך אינו פוגע ברקמות, עצבים, כלי דם או שרירים ובטוח לחלוטין לשימוש.

חשוב לציין כי התהליך אינו משמש לצורך ירידה במשקל, בניגוד לתהליכים אחרים, ונועד לפירוק השומן התת עורי. יחד עם זאת חשוב לציין כי תוצאותיו של טיפול זה יכולים להביא לגוף חטוב ומעוצב והצרת היקפים בכ-4.5 ס"מ כבר לאחר הטיפול הראשון.

ללא כאבים ועם תוצאות מרשימות

בעולם בו אנשים רבים כבר התרגלו למחשבה כי טיפולי יופי שונים כרוכים בכאבים בלתי נסבלים, הבשורה החדשה של טיפול המסת שומן בקור הנה מעין ברכה. טיפול זה לא כרוך בכאבים בשעה שמתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים מביתה הקליניקה לאסתטיקה רפואית – אורכידאה. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם הקליניקה כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה בנושא.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז