לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

שימוש בגלי רדיו בטיפולים קוסמטיים

שימוש בגלי רדיו בטיפולים קוסמטיים

טיפול בגלי רדיו  שמע כמו טכנולוגיה מהעתיד, והאמת לא רחוקה מכך. את הטיפולים הללו ניתן יהיה לקבל באורכידאה – מכון יופי וקליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית. הקליניקה הוקמה בשנת 1999 ומאז התקדמה, התפתחה והרחיבה את תחומי פעילותה. לאורך השנים הקפדנו, ואנו מקפידים גם היום, על הענקת השירות המקצועי ביותר תוך מתן יחס אישי וחם בעבור כל אדם אשר מבקש את שירותינו.

יתרונותיו של טיפול בגלי רדיו

התפתחות הטכנולוגיה שלא עוצרת לרגע, הציגה בפני העולם לפני מספר שנים טיפולים מיוחדים אשר יכולים לסייע בהצרת היקפים, המסת שומן ואף מיצוק של העור. טיפול בגלי רדיו הוא אחד מהם.

  • לא פולשני – בניגוד לניתוחים, טיפול בגלי רדיו הינו פעולה אשר אינה פולשנית ולא מצריכה אתכם לעבור ניתוח ולהתמודד עם תקופת החלמה ממושכת וארוכה במיוחד.
  • מחדשים את העור – טיפול ייחודי זה בגלי רדיו מביא לחידוש העור ולמראה צעיר ובריא יותר שלו.
  • מצרים היקפים – הצרת היקפים או המסת שומן בגלי רדיו הינה אפשרית ומוכיחה תוצאות מרשימות. גלי הרדיו חודרים לעומק מצבורי השומן, האזור מתחמם וכתוצאה מכך הרקמות מתכווצות והשומן מתפרק ומתפזר.
  • נטול כאבים – חשוב לזכור כי זהו אחד הטיפולים שאינם מכאיבים לנו, במידת הצורך יהיה אפשר לעשות שימוש במשחה מאלחשת, אך גם לאחר הטיפול, אין אתם עתידים לסבול מכאבים.

שימוש בגלי רדיו

הטיפולים היעילים והבטוח ביותר

בשעה שאנו מעוניינים לקבל טיפולים אסתטיים או קוסמטיים, יהיה עלינו לוודא כי אנו אכן מבצעים את הבחירה הנכונה ופונים אל קליניקה מקצועית לאסתטיקה רפואית. זו למעשה תהיה הדרך היחידה לוודא כי הטיפולים אשר נעבור יהיו בעלי ההשפעה המרבית והבטוחה ביותר. קליניקת אורכידאה מעמידה לרשותכם מגוון עשיר ורחב של טיפולים מיוחדים שיוכלו לסייע לכם להשיג את המראה עליו תמיד חלמתם, בין אם מדובר על הצרת היקפים, מיצוק של עור הפנים, טיפול האקנה, טיפול בסימני מתיחה או כל טיפול אסתטי וקוסמטי אחר. צרו קשר עוד היום ונשמח לספק את כל המידע אודות מגוון הטיפולים שמוצעים לכם.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז