לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הצרת היקפים בבטן בטכניקה חדשנית

הצרת היקפים בבטן בטכניקה חדשנית

הצרת היקפים בבטן הנה אחת הפתרונות המושלמים בעבור כל מי שרוצה לחטב את גופו, אך אינו סובל מהשמנת יתר קיצונית. אורכידאה הנה קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר פועלת בכפר סבא ומעניקה את שירותי וטיפוליה המקצועיים בעבור קהל לקוחות רחב. הקליניקה נפתחה בשנת 1999 כסטודיו אינטימי וקטן, ולפני כעשור התפתחה למכון יופי וקליניקה רחבת ידיים, מפוארת ומפנקת. לאורך השנים אנו מקפידים על עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות ועל הענקת שירות אינטימי, אישי ואדיב.

הצרת היקפים בבטן בלי ניתוחים!

קיימות סיבות שונות ומגוונות לעליה במשקל וצמיחתה של הבטן שכל כך מציקה לנו ביום יום. הבטן הזו יכולה למנוע מאנשים רבים ללבוש את הבגדים האהובים עליהם, להתבייש בגופם בחוף הים או אפילו במצבים אינטימיים. אך חשוב לזכור כי אין סיבה להתחבא מאחורי חולצות מנופחות ומכנסיים שגדולים עלינו, הצרת היקפים בבטן יכולה לאפשר לנו לקבל את הגוף עליו תמיד חלמנו אך לא הצלחנו להשיג.

חשוב להבין כי כעת עומדות בפניכם אפשרויות מגוונות למדי על מנת לקבל את המראה החטוב והמעוצב. כיום אין הכרח לפנות את הפתרון הניתוחי והפולשני, שיטות כמו המסת שומן בקור או גלי רדיו יכולה לאפשר לכם לאבד את אותם הסנטימטרים הסוררים מההיקף אשר עד כה פשוט סירבו להיעלם. כל זאת ללא כאבים או הרדמה, ומבלי שאתם תאלצו להתמודד עם זמן החלמה ממושך.

הצרת היקפים בבטן בטכניקה חדשנית

למי הטיפול מתאים?

חשוב להבין כי טיפול הצרת היקפים בבטן אשר מתבצע באורכידאה – מכון יופי וקליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית, יכול להתאים מאוד לגברים ולנשים שרוצים לשפר את המראה האישי שלהם מסיבות שונות. הטיפול למעשה יכול להתאים לכל אדם אשר בעל האישור הרפואי לבצע הליך זה ובעל הרצון לעבור אותו. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם הקליניקה בכל עת והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, לענות על כל שאלה שמתעוררת בנושא ולספק את המענה המקצועי ביותר והמידע לו אתם זקוקים.

 

 

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז