לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

הקפאת שומן

אחד התהליכים החדישים והמתקדמים ביותר בשנים האחרונות בתחום הצרת ההיקפים הוא הקפאת שומן. טיפול זה הוכיח את עצמו כיעיל ביותר בחיטוב הגוף אשר ואינו דורש הרדמה, חתכים, הגבלת תנועה, פגיעה בשגרת היומיומית או החלמה ארוכה, תהליך זה הוא ממוקד מאד ומטרתו היא הפחתתם של ריכוזי שומנים באזורים ספציפיים.

הקפאת שומן – כל מה שחשוב דעת בנושא

באמצעות מכשיר מיוחד גורמים לקירור רקמת השומן לטמפרטורה של מינוס 6 עד מינוס 10 מעלות צלזיוס, בטמפרטורה נמוכה זאת, השומן קופא וברקמה נוצרים קריסטלים. תאי השומן נהרסים ומופרשים מהגוף בתהליך פיזיולוגי טבעי באמצעות מערכת הלימפה, בימים שלאחר הטיפול מתרחש תהליך בו מפנה מערכת הלימפה את התאים השומניים שקפאו אל מחוץ לגוף ובכך מסייעת להצרת ההיקפים.

מהו משך זמן התהליך של הקפאת שומן?

הטיפול נמשך כ60-70 דקות, על מנת לשפר את התוצאות בדרך כלל חוזרים על הטיפול עד 3 פעמים באותם אזורים בגוף. בין טיפול לטיפול מומלץ להמתין שישה שבועות לפחות.

האם טיפול הקפאת שומן כואב?

תהליך הטיפול אינו כואב, אך עלול להיות כרוך באי נוחות קלה ובתחושת קרירות באזור המטופל. לפעמים המטופל או המטופלת מרגישים כאבים קלים מאד, אך הם נעלמים זמן קצר לאחר סיום הטיפול.

מהם האזורים בגוף בהם ניתן לבצע טיפול הקפאת שומן?

הטיפול מתאים במיוחד לאזורי שומן מקומיים ועיקשים שאותם המטופל אינו מצליח להוריד. האזורים הם: מותניים, בטן תחתונה, ירכיים פנימיות, ירכיים חיצוניות, זרועות, ישבן.

למי טיפול בהקפאת שומן אינו מתאים?

הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון או נשים מניקות, לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות: בזרימת הדם, קרישת הדם וסוכרת. כמו כן הטיפול אינו מומלץ לאנשים הסובלים מעודף משקל גבוה ולא רק בעלי אזורי שומן ספציפיים בהם ניתן להקפיא את תאי השומן.

תוך כמה זמן ניתן להתחיל לראות את השינוי באזור המטופל?

תהליך פירוק מצבורי השומן והפרשתם מהגוף הינו תהליך הדרגתי ומשתנה ממטופל למטופל, ברוב המקרים, התהליך של פינוי תאי השומן מהגוף אורך שישה שבועות בערך. כך שלאחר תקופה זאת יהיה ניתן לחוש בהבדל. במקרים רבים הרופא יחזור על הטיפול במשך פעם או פעמיים נוספות כך שאת התוצאה הסופית יהיה אפשר לראות אחרי ארבעה-חמישה חודשים.

מהם ההיקפים שאותם ניתן להוריד במהלך הטיפול?

טיפול יחד יגרום להורדת היקפים של 2-3 ס"מ, בתהליך הכולל טיפולים נוספים ניתן להצר את ההיקפים עד שישה ס"מ.

מה משך זמן ההחלמה מטיפול הקפאת שומן?

טיפול הקפאת שומן

לאחר טיפול בהקפאת שומן אפשר לחזור לשגרה באופן מידי – אין כלל צורך בזמן התאוששות.

עוד יכול לעניין אתכם:

אורכידאה היא קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר מעניקה לקהל לקוחותיה מעטפת שלמה של פתרונות קוסמטיים ואסתטיקה רפואית. הגישה המקצועית שלנו מבטיחה תוצאות נהדרות המבוססות על אבחון קפדני ואישי שבעקבותיו מתאימים טיפול מדויק. הנורמות המקצועיות הגבוהות, הטכנולוגיה המתקדמת, הרופאים המומחים וחווית השירות האישית מבטיחים לקוחות מרוצים. אם ברצונך לשמוע עוד על טיפול הקפאת שומן, את מוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-9973324 או צרי קשר כאן.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז