לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

חיטוב הגוף ועיצובו ע"י אימון ברטט

חיטוב הגוף

מכשיר אימון ברטט הוא מכשיר חדשני ומיוחד מסוגו אשר מסוגל לשרוף שומנים ולחזק 80% משרירי הגוף בן זמנית באמצעות טכנולוגיה חדשנית חיטוב הגוף כפי שצריך. האם לא תהיתן מאיפה זה מוכר לכן ? נכון ! נעשה בו שימוש בתוכנית לרדת בגדול. המכשיר כבש את אירופה וארצות הברית ועכשיו גם את ישראל.

אימון בעזרת מכשיר רטט – כל המידע

היום כבר ברור לכל כי שיטת הרטט (whole body vibration) חוללה מהפכה של ממש בעולם הרפואה והספורט המקצועי. היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של שיטת הרטט, בא לידי ביטוי בכך שהיא מאפשרת אימון גופני מלא ללא צורך בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית (כגון: ריצה, אופניים או חדר כושר). חיטוב הגוף שמפיק יתרונות רבים של שיטה זו והוכחו באינספור מחקרים ותכניות האימון השונות הנגזרות ממנה הוכחו כיעילות עבור מגוון רחב של צרכים כגון חיטוב והרזיה, שיפור הגמישות ויכולת התנועה, בניית עצם ומניעת בריחת סידן, שיפור שיווי המשקל ועוד.

איך עובדת שיטת הרטט ומה הופך אותה לכל כך יעילה?

הרעיון מאחורי השיטה, מפתיע בפשטותו ויעילותו – הרטט מעורר את פעילות השרירים, גורם להם להתכווץ ובכך תורם לחיזוקם. הפעילות האינטנסיבית של השרירים יוצרת זרימת דם מוגברת, מעודדת פעילות בריאה של מערכת העצבים, משפרת את גמישות הגידים ומגדילה את טווח התנועה. אימון על פי שיטת הרטט יעיל במיוחד שכן בשונה מפעילות ספורטיבית, הוא מפעיל את השרירים באופן לא רצוני. פעילות הכיווץ צורכת אנרגיה מרובה וגורמת לשרירים להתחזק ממש כמו במאמץ גופני. כמו כן, פעילות שרירית אינטנסיבית יוצרת עומס מבוקר על העצמות ובכך מסייעת לבניית העצם ולמניעת בריחת סידן. חיטוב הגוף מבלי לצאת מהבית.

האם אימון ברטט יכול לתרום גם לסובלים מבעיות גב, ברכיים או שיווי משקל?

בנוסף, על פי שיטת הרטט, אימון מבוקר בהתאמה אישית נעשה ללא הפעלת לחצים ועומסים על השלד, המפרקים, הגידים והרצועות ובכך הוא מאפשר חיזוק השרירים גם לסובלים מבעיות גב וברכיים. יתרון נוסף שנזקף לזכות מכשיר רטט להרזיה הוא שיפור שיווי המשקל האיזון והיציבה. בעזרת מכשיר הרטט הגוף מאבד משיווי משקלו בצורה מבוקרת וע"י כך מגרה תגובה של המערכת העצבית לתיקון שיווי המשקל. חיטוב הגוף דרך אימון בשיטת הרטט משפר את מהירות התגובה של מערכת העצבים וע"י כך מקטין את הסיכוי לנפילות בגיל השלישי.

איך יכול להיות ששיטה אחת עונה על כל כך הרבה צרכים?

אנשים רבים שואלים את עצמם ובצדק, איך יתכן שאותה שיטה בדיוק מתאימה גם לספורטאים מקצועיים וגם לקשישים שסובלים מחוסר שיווי משקל? ובכן, יישום נכון של השיטה. אימון ברטט דורש התאמה אישית למתאמן לפי גיל, משקל, יעדים והצרכים הייחודיים שלו. היישום האולטימטיבי של השיטה  אימון ברטט הוא שילוב נכון של שני מרכיבים: טכנולוגיה מתקדמת – דהיינו מכשיר רטט – רב תכליתי ותכנית אימונים אישית המותאמת ע"י מומחה ללקוח. חיטוב הגוף עכשיו קרוב מתמיד.

בין אם זה אימון לחיטוב הגוף הרטט, טיפולי פנים, טיפולי צלוליט, טיפולי גוף או המסת שומן  – אצלנו באורכידאה נעשה הכל כדי שתרגישי הכי טוב לאחרי הטיפול. בואי להתרשם. בואי להתפנק. מכון יופי אורכידאה, קליניקה לאסתטיקה רפואית.

אורכידאה היא קליניקה מתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר מעניקה לקהל לקוחותיה מעטפת שלמה של פתרונות קוסמטיים ואסתטיקה רפואית. הגישה המקצועית שלנו מבטיחה תוצאות נהדרות המבוססות על אבחון קפדני ואישי שבעקבותיו מתאימים טיפול מדויק. הנורמות המקצועיות הגבוהות, הטכנולוגיה המתקדמת, הרופאים המומחים וחווית השירות האישית מבטיחים לקוחות מרוצים. אם ברצונך לשמוע עוד על טיפול הקפאת שומן, את מוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון: 097452256

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז