לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חלק מהטיפולים שלנו

חיפוש טיפולים

טיפול באקנה

טיפול באקנהמתביישים מחבריכם? עומדים שעות מול המראה? מכסים במייק אפ עבה להסתיר את המטרד? חולמים על עור חלק ללא פצעים וללא סימנים? טיפול באקנה הוא הפתרון המושלם!

הפצעים מציקים ויוצרים מראה לא אסתטי המשפיע על הדימוי והביטחון העצמי של כל אחד. בעיית האקנה מתקשרת לגיל ההתבגרות, אלא שבמקרים לא מעטים סובלים מאקנה גם נשים וגברים בשנות ה-20, ה-30 וגם מבוגרים יותר.

הפתרונות "המקובלים" לא תמיד עוזרים, וגם אם כן הם מלווים פעמים רבות בתופעות לוואי בלתי רצויות.

מה גורם לאקנה?

חשוב להבין כי אקנה לא נגרם על-ידי זיהום. התופעה קשורה בפעילות יתר של בלוטות הגוף, שנובעת מכמה גורמים.

אחרי כמה שנים של טיפול, הבנו שאקנה היא אתגר אמיתי ששווה להשקיע בו מחקר עמוק. מצאנו פתרונות יעילים שמצליחים להפתיע בכל פעם מחדש גם את המטופלים וגם אותנו.

לא משנה כמה גרוע מצבך, אין צורך לאבד תקווה. הסיכוי שנוכל לעזור לך גדול מאוד, שכן הטיפול בפצעי בגרות מותאם באופן אישי לכל אדם לפי חומרת התופעה.

ההשפעה של טיפול באקנה

טיפולי פנים מקצועיים שמבוססים על ויטמינים, מינרלים וליפידים – יכולים להחזיר את היציבות לעור ולשפר את מצב פצעי הבגרות.

מומלץ לשלב את טיפולי הפנים עם טיפול בחמצן. ביכולתו של החמצן להאיץ את תהליכי התיקון וההתחדשות ולנטרל מצבי דלקת. טכנולוגיה נוספת היא שימוש במכשיר תדר גבוה, המחטא את העור על ידי בלימת התפתחות חיידקית במשך 24 שעות.

אצלנו באורכידאה ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי פנים וגוף כגון: טיפולי צלוליט, המסת שומן, איפור קבוע, הסרת שיער בלייזר בכל הגוף, פדיקור ועוד.

מכון יופי

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

5/5

לצוות אורכידאה המקסים ולקטיה הנהדרת !באתי מלאת ספקות – אבל נוכחתי בקיום כל ההבטחות! הפנים נהדרות, ההרגשה טובה ואתם נהדרים !תודה על הכול ! בידידות רבה.

בתיה רז